အရင္ကဆုိရင္ ေလယာဥ္ေပၚမွာ ဆဲလ္ဖုန္း အသံုးျပဳခြင့္ကို ပိတ္ပင္ပါတယ္။ ယခုအခ်ိန္ထိလည္း ႏိုင္ငံအမ်ားစုမွာ ပိတ္ပင္ထားဆဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အေၾကာင္းအရင္းက ဒီလို ျဖစ္ပါတယ္။
အကယ္၍ တစ္ေယာက္ေယာက္က ေလယာဥ္ေပၚမွာ ဖုန္းေျပာရင္ ထိုခိုက္ေစမယ့္ ယူနစ္ သံုးခု ရွိပါတယ္။ အဲဒါေတြကေတာ့


၁။ ေလယာဥ္ GPS
ေလယာဥ္ရဲ ႔ GPS တင္မကပဲ ျဂိဳလ္တုဆက္သြယ္ေရးနစ္၊ ေျမျပင္ ဆက္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းအားလံုးမွာ ဆဲလ္ဖုန္းရဲ ႔ Wave ေတြေရာေႏွာေနမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ လုိခ်င္တဲ့ သတင္းအခ်က္ အလက္ကို မွန္မွန္ကန္ကန္ မရရွိေတာ့ပဲ ေလယာဥ္တိမ္းေမွာက္ တဲ့အထိ ျဖစ္ေစပါတယ္။


၂။ ႏိုင္ငံပိုင္ ဆက္သြယ္ေရးတိုင္မ်ား
ေလယာဥ္ေပၚမွာ ဖုန္းေျပာျပီဆိုရင္ ဘယ္ႏိုင္ငံေရာက္ေရာက္ ေရာက္ေလရာ ႏိုင္ငံက နီးစပ္ရာ တာဝါတိုင္နဲ႔ သြားခ်ိတ္ပါတယ္။ ခ်ိတ္တာမွ တစ္ခုတည္းနဲ႔ မဟုတ္ပဲ တိုင္အားလံုးရဲ ႔ Frequency နဲ႔ သြားညွိပါတယ္။ ဒီေတာ့ ႏိုင္ငံရဲ ႔ ဆက္သြယ္ေရး ကြန္ရက္ၾကီး တစ္ခုလံုးကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။


၃။ ေလဆိပ္ဆက္သြယ္ေရး
ေလယာဥ္အဆင္း၊ အတက္ေတြမွာ အထူးသျဖင့္ ဖုန္းေျပာခြင့္ကို ပိတ္ပင္ထားပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိ ေလဆိပ္မွာရွိတဲ့ ဆက္သြယ္ေရး တာဝါ တိုင္ Frequency မ်ားနဲ႔ သြားညွိပါတယ္။ ဆက္သြယ္ေရး ျပတ္ေတာက္သြားခ်ိန္မွာ ေလဆိပ္အဆင္းအသက္ အထိန္းအကြတ္ လမ္းညြန္ မရေတာ့တာေၾကာင့္ အက္ဆီးဒန္႔ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
ေမာ္ဒန္ေခတ္ႏွင့္ ေလယာဥ္ေပၚ ဆက္သြယ္ေရး
အခုေတာ့ ေခတ္မွီသြားပါျပီ။ ႏိုင္ငံၾကီးက ေလယာဥ္ေတြမွာ သီးသန္႔ ျဂိဳလ္တုဖုန္း ခြဲထားေပးတာေတာ့ အေမရိကန္မွာဆုိ ၁၀ ႏွစ္မကေတာ့ပါဘူး။ ေလယာဥ္ေပၚကေန အင္တာနက္သံုးလို႔ရေအာင္ေတာင္ ဖန္တီးေပးပါတယ္။ ဒါက ေလယာဥ္နဲ႔ ေျမျပင္က ဆက္သြယ္ေရး တာဝါတိုင္မ်ားနဲ႔ ဆက္စပ္မွု မရွိေအာင္လည္း ဖန္တီးထားပါတယ္။ ယခုဆုိ ကိုယ့္ဖုန္းကို ေလယာဥ္ေပၚမွာ အသံုးျပဳလို႔ရတဲ့အထိ ဆားဗစ္ေပးတဲ့ ေလယာဥ္လိုင္းနဲ႔ ကုမၼဏီမ်ား ရွိလာျပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။

Ref & Credit: Smart Pro Journal

အဆင္ေျပပါေစ။
ေအာင္ခန္႔ေဇာ္(ပုသိမ္)
24 Feb 2014

0 comments:

Post a Comment

အဆင္မေျပတာေလးေတြျဖစ္ျဖစ္ ေ၀ဖန္လိုတာေတြရွိရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေျပာခဲ့ေပးပါေနာ္...

:) :)) ;(( :-) =)) ;( ;-( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ $-) (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.